OFFICE MANAGER (GRAN EMPRESA) ESPAÑA
OFFICE MANAGER (GRAN EMPRESA) ESPAÑA
Marlex Human Capital
Girona
25.000-28.000 € al año
Permanente
Marlex Human Capital
Marlex Recruiting és la divisió especialitzada en selecció de professionals i executius de la firma Marlex Human Capital. Treballem ben a prop del nostre client i del candidat des de les més de 50 oficines repartides per tot territori de Catalunya.
Comptem amb més de 20 anys d'experiència en el sector i 200 professionals amb la millor preparació i formació per excel·lir en la qualitat del servei i en un tracte personal molt diferenciat.
Descripción de la oferta
T'agradaria tenir una feina dinàmica, on puguis desenvolupar habilitats administratives, organitzatives i de comunicació interna i externa. Vols tenir l'oportunitat de disposar d'un horari flexible que et faciliti la conciliació personal?
Des de Marlex Human Capital, estem col·laborant amb una important empresa ubicada a rodalies de Girona, la qual actualment cerca un/a Office Manager, qui s'incorporarà de forma estable dins l'estructura i donarà servei a diferents àrees.
Quina serà la teva missió a l'empresa?
Requisitos
Ets el candidat/a ideal si...
- La posició es fonamenta de 3 grans pilars: coordinació d'àrees, comunicació interna/externa i administració.
- Donaràs suport administratiu, organitzatiu i de planificació a totes les persones de direcció.
- Realitzaràs el seguiment de les convocatòries i reunions, tant de la junta directiva com de les àrees i persones implicades.
- Confeccionaràs i enviaràs actes i resums de les reunions per a poder-ho traslladar a direcció.
- Asseguraràs el correcte filtratge de la informació que genera l'organització.
- Facilitaràs el bon funcionament dels canals de comunicació interna de l'empresa i coordinaràs els proveïdors externs, així com faràs el seguiment de la informació que hi circula.
- Mantindràs el contacte amb institucions i premsa per assegurar la bona comunicació externa.
- Posició dinàmica, amb tasques polivalents i amb un cert grau d'autonomia.
- Possibilitat de formar part d'una empresa amb recorregut, estructurada, amb unes directrius de futur clares i una gerència consolidada.
- Tindràs un contracte estable i directe a la plantilla de l'empresa.
- Flexibilitat horària i organitzativa, treballant sempre de dilluns a divendres.
- Possibilitat de teletreball (des de casa).
- Retribució aproximada, segons vàlua del/la candidatura de 25.000 - 28.000 € bruts anuals.
- Aportes un mínim de 2 anys d'experiència en una posició similar.
- Ets una persona proactiva, resolutiva i detallista.
- Tens capacitat de lideratge i vocació de servei al client intern.
- Treballes de forma organitzada i tens habilitats de planificació i control.
- Facilitat de relació en un entorn empresarial i puntualment treballar de cara al públic.
- La formació és valorable, en funció de la candidatura.
- Tens disponibilitat d'assistir, de forma puntual, a fires del sector d'àmbit nacional.
- Domini del català i castellà correctament de forma escrita i en conversa.
- Coneixes les eines ofimàtiques bàsiques: correu electrònic, office i eines de gestió.
Escribe un comentario